دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

۳۸ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.

ایشان گزارشهای اعضای دولت در این جلسه را، نمایی از کارها و خدمات انجام شده خواندند و افزودند: لازم است این گزارشها به اطلاع مردم برسد.


رهبر انقلاب با اشاره به تلاش برخی مخالفین، رسانه های خارجی و برخی ها در داخل برای نادیده گرفتن تلاشهای دولت افزودند: بعضی حتی کارهای ملموس دولت را نیز انکار می کنند اما مهم این است که تلاشها و زحمات انجام شده در فضای عمومی کشور بیان و ثبت شود.

حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری کارهای خوب و تلاشهای شبانه روزی دولت خاطرنشان کردند: در 8 سال اخیر همه احساس و درک کردند که رئیس جمهور محترم و همکاران ایشان، با تحمل سختی ها، نسبت به همه دولتها و دوره های دیگر، کارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام می دهند که این واقعیت، نکته برجسته و قابل تقدیری است.

رهبر انقلاب با اشاره به خودداری دولت از استفاده از امتیازات «مسئولان دیگر کشورها» تأکید کردند: بی اعتنایی به امتیازات، کار بی وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ این دولت است و همه کسانی که در صدد قضاوت هستند باید به این نکات با ارزش توجه کنند.

رهبر انقلاب، طرح و تقویت شعارهای انقلاب را کاری ضروری برشمردند و افزودند: جبهه ضد انقلاب سعی فراوان کرده که این شعارها را کمرنگ و محو نماید و آنها را به تدریج به ضدارزش تبدیل کند اما موفق نشده است که علت اصلی آن، هوشیاری امام بزرگوار در طرح و تثبیت این شعارهاست.

ایشان وصیتنامه امام را لُبِ ارزشهای مورد نظر آن عزیز به عرش سفر کرده خواندند و با توصیه به مسئولان برای مراجعه مستمر به این وصیتنامه تأکید کردند: اظهارات و نوشته های امام بینات و محکمات انقلاب است نه متشابهاتی که بتوان تحریف کرد یا تغییر دارد.

رهبر انقلاب با تجلیل از اقدام دولت در برجسته کردن شعارهای انقلاب در داخل و خارج افزودند: احساس شرم نکردن در بیان «اهداف، انگیزه ها و شیوه های انقلابی در مجامع جهانی»، از جمله کارهای بزرگ دولت است.

حضرت آیت الله خامنه ای با توصیه به اعضای هیأت دولت برای جهت گیری انقلابی در تمام فعالیتهای آینده افزودند: امثال شما مدیران شایسته و کارآمد لازم است تلاش کنید تا رویکرد انقلابی را در فعالیتهای خود حفظ کنید.

مقایسه و نتیجه گیری با شما:

صراط نیوز:


تابناک(محسن رضایی):


الف(احمد توکلی):



همشهری(شهرداری تهران):



شفاف( قالی باف):


آفتاب (حسن روحانی):

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۴
محسن روزبه

روزگاری نه چندان دور یک آقازاده، فتنه 88 را در حد دعوای بین دو نامزد یا دو طیف پایین آورد و شروع آنرا تهمت هایی عنوان کرد که آقای احمدی نژاد در مناظره ها به آقای هاشمی و دیگران وارد کرد. گفتند چرا حرف هایی زده و کسانی را متهم کرده که در دادگاه اثبات نشده.

حالا  مدعی شده شنود و دوربین در دفتر کارش کشف کرده و انگشت اتهام را به سمت وزارت اطلاعات گرفته. برادر عزیز با کدام سند و مدرک و در کدام دادگاه ثابت کردی کار وزارت اطلاعات بوده؟ که اگر هم کار وزارت اطلاعات بوده باشد(چون هنوز چیزی معلوم نیست) اگر این ادعاها را مثلا آقای مشایی مطرح کرده بود برخورد شما با این موضوع چگونه بود؟

آبروی نظام اسلامی از آبروی اشخاص هم کمتر است که شما چوب حراج به آن می زنی و بعد کنتور ولایت پذیری دیگران را می اندازی؟

من از بیگانگان هرگز ننالم              که با ما هرچه کرد آن آشنا کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۷
محسن روزبه

«برخی امروز با گمانه‌زنی‌ها هم خود و هم دیگران را خسته می ‌کنند و گاهی هم توقعات نابجا در جامعه به وجود می‌ آورند و گاهی برخی از سخنان و گفتارها خیلی با اخلاق اسلامی سازگار نیست ، رسانه ای کسی را به عنوان کاندیدای یک وزارتخانه معرفی می ‌کند، رسانه ا‌ی دیگر آن را نقد می ‌کند، رسانه ا‌ی دیگر نیز برای او شرط و شروط می ‌گذارد، این جز خستگی ذهنی و فکری چیز دیگری نخواهد داشت.»

این بخشی از اظهارات دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب ملت ایران بود که روز چهارشنبه گذشته در دیدار با علما و روحانیون بیان کرد.
دکتر روحانی پیشتر نیز در همایش افق رسانه تاکید کرده بود: برخی رسانه ها گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افراد کابینه آینده مطرح کرده اند که به صراحت می‌گویم اینها صرفا گمانه‌زنی است و نسبت به هیچ فردی از اعضای کابینه هیچ تصمیم‌گیری نشده است.
علیرغم اظهارات شفاف و صریح رییس‌جمهور منتخب، متاسفانه برخی افراد و رسانه‌ها با گمانه‌زنی‌های نادرست، هم اذهان عمومی را مشوش می کنند و هم زمینه توقعات نابجا را دامن می‌زنند.
از همگان، اعم از شخصیت‌ها و رسانه‌های محترم درخواست می‌شود گمانه‌زنی‌ها درباره ترکیب دولت یازدهم و کمیته‌ها و کارگروه‌های بررسی کننده در این زمینه را متوقف کنند و اجازه دهند رییس‌جمهور منتخب با دقت و آرامش بررسی‌های خود را در مهلت مقرر قانونی به فرجام رساند.

متن بالا بخشی از اطلاعیه دفتر رییس جمهور منتخب بود.فکر نمی کردم آقای روحانی اینقدر در برابر رسانه ها ناشکیب باشد، البته شباهت اطرافیان آقای هاشمی رفسنجانی با ایشان دور از ذهن نیست اما هنوز رییس جمهور نشده اینطور از رسانه ها انتقاد کردن سعه صدر ایشان را نشان می دهد که چرا در مورد کابینه احتمالی گمانه زنی می کنید؟ این رفتار با شعار اعتدال که تناسبی ندارد، با اصل آزادی اظهار نظر و نقد هم که نمی خواند.

البته رفتار ایشان را در اولین گفت و گوی ویژه خبری در برابر سوال مجری برنامه را به یاد بیاورید که چگونه از کوره در رفت. و در مناظره ها هم گفت من عصبانی نیستم فقط دارم محکم حرف می زنم.

خدا کند تا همین حد بماند وگرنه روزگار سختی را باید برای رسانه های منتقد پیش بینی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۷
محسن روزبه

حسن روحانی در دیدار جمعی از روحانیون گفت: "اینکه مردم در این انتخابات به یک روحانی اعتماد کردند، این اعتماد به نظام اسلامی است. من در این شرایط سخت آمده‌ام تا آبرویم را در مرحله حساس پیچ تاریخی گرو بگذارم. این مملکت متعلق به امام زمان (عج) و اهل‌بیت (ع) است و باید با توسل کارها را به پیش برد. در یک هفته آخر تبلیغات، شرایط فرق کرد و من به‌عینه دست دیگری را می‌دیدم و اقبال مردم به‌ویژه در مشهد فوق‌العاده بود. امیدوارم به پشتوانه حضرت ولی عصر (عج) که کشور متعلق به اوست کارها پیش برود."

سوال اینکه اگر طرف مقابل شما خصوصا آقای دکتر جلیلی که به قول طرفداران شما همان احمدی نژاد است رای آورده بود، باز هم دست امام زمان (عج) را می دیدید؟

اگر رقیبان شما رای می آوردند و از این قبیل سخنان برزبان می آوردند برخورد شما چه بود؟

البته شکی در این نیست که دست عنایت امام زمان (عج) در همه امور جهان جاری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۹
محسن روزبه

از آنجا که رییس جمهور منتخب تا کنون تعریف مشخصی از واژه «اعتدال» ارائه نکرده اند و این واژه نیز مانند سازندگی، توسعه، آزادی، اصلاحات، عدالت و واژه های مشابه که از سوی روسای جمهور گذشته به عنوان شعار های محوری مطرح شده است می تواند برداشت های متفاوت و گاهی متضاد داشته باشد، لذا با توجه به اینکه ایشان فردی مانند شهید بهشتی را نمونه «اعتدال» مورد نظر خود معرفی کرده اند، بازخوانی منش و سیره آن شهید بزرگوار می تواند معیاری برای رسیدن به مفهوم «اعتدال» از نظر منتخب ملت باشد، هم چنین همانند سازی رفتار آن شهید عالی مقام با رفتار دولت یازدهم می تواند محک مناسبی برای سنجش صداقت دولت ایشان در پای بندی به شعار «اعتدال» نیز باشد.

البته امیدواریم «اعتدال» مورد نظر رییس جمهور منتخب عاقبتی مانند شعارهای دولت های گذشته نداشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۰:۲۰
محسن روزبه

روحانی در دیدار روحانیون:

رئیس‌جمهور منتخب با تاکید بر اینکه امروز مسائل و مشکلات فراوانی پیش روی ماست تصریح کرد: بنده با آگاهی از همه مشکلات در این راه قدم گذاشته‌ام، هیچ دولتی در تاریخ ایران با مشکلاتی که دولت یازدهم با آن روبروست، مواجه نبوده است، ولی من امیدوارم و به آینده امید دارم.

وی ادامه داد: با کمک مردم و حمایت آنان، مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت البته باید فرصت و زمان لازم در اختیار دولت یازدهم قرار گیرد، مردم به خوبی می‌دانند که تا فرصت‌های لازم، بایستی مشکلات را با صبر و مدارا و سعه صدر تحمل کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۹:۴۷
محسن روزبه

سرویس سیاسی پایگاه 598 - ابولفضل امامی/ برخی از حامیان نظر صالح مقبول، پس از انتخابات ۹۲ به نارواگویی بر ضد حامیان نظر رای به اصلح افتادند و بر ضد توصیه رهبری که اگر کسی نظری بر خلاف نظر شما داشت، نباید مقابل هم قرار بگیرید، بر طبل توخالی مقابله می زنند. این مقاله می کوشد نشان دهد که اولا اصلح یعنی چه، ثانیاً نظر امام خامنه ای درباره رأی به اصلح چیست و ثالثا نظر رهبری درباره انتخابات ۹۲ چیست؛ رای به اصلح یا صالح مقبول؟

۱. نظر رهبری معظم انقلاب درباره چرایی انتخاب اصلح:

الف. نگاه حقوقی، فقهی و سیاسی به ضرورت انتخاب اصلح

امام خامنه ای در ۲۳ تیر ۶۸: «انتخاب فرد اصلح‏ و داراى تقوا و تدبیر براى مقام مهم ریاست جمهورى- که در قانون اساسى جدید، داراى اختیارات وسیع در اداره‏ى کشور است- وظیفه‏اى شرعى و عقلى و انقلابى است، و کوتاهى در این امر یا در حضور در پاى صندوقهاى رأى، خسارتهاى جبران‏ناپذیرى به بار خواهد آورد.»

ب. نگاه کارکردگرایانه به ضرورت انتخاب اصلح؛ پیامدهای جبران ناپذیر کوچکترین اشتباه ئیس جمهور:

امام خامنه ای در ۱۳ اردیبهشت ۷۶: «همه [تأیید شدگان] صلاحیّت دارند؛ منتها امر ریاست جمهورى، بالاتر از این حرفهاست. باید گشت و اصلح‏ را پیدا کرد. باید گشت و امین‏ترین را انتخاب کرد. باید جستجو کرد و در بین این چند نفر، به طور نسبى قادرترینِ بر اداره کشور را پیدا کرد. مهمّ است. چون این امر مهمّ است، تفاضل هرچه هم کم باشد، اهمیت پیدا مى‏کند. در کارهاى کلان، این طور است.»

امام خامنه ای در ۳۱ اردیبهشت ۷۶:«البته ملت باید تلاش خود را بکند، باید زحمت بکشد و دنبال اصلح‏ بگردد. من مکرّر عرض کرده‏ام که مسئله، مسأله دین و خدا و اداى تکلیف است. همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهى است، انتخاب اصلح‏ هم یک تکلیف الهى است. قبلًا هم گفتیم که تفاضل و لو کم باشد، در این قضیه بسیار است. ... البته شوراى محترم نگهبان، این چهار نفر آقایان را صالح دانسته است. لا بد این‏ها در یک حد نیستند؛ بعضى صالحند، بعضى صالح‏ترند. بگردید آن صالح‏تر را شناسایى و پیدا کنید و به او رأى بدهید.

نتیجه اینکه انتخاب اصلح، یک واجب شرعی و ضرورت سیاسی و تکلیف حقوقی است که رهبری به صورت «نصّ مصرح موکد مکرر» در انتخابات مختلف ریاست جمهوری برگفته اند. لذا هرگونه عدول از آن حرام قطعی شرعی است.

د. آیا رأی دادن به غیر اصلح عمل به تکلیف الهی است؟

امام خامنه ای در ۲۳ تیر ۶۸: «انتخاب فرد اصلح‏ و داراى تقوا و تدبیر براى مقام مهم ریاست جمهورى ... وظیفه‏اى شرعى و عقلى و انقلابى است، و کوتاهى در این امر یا در حضور در پاى صندوقهاى رأى، خسارتهاى جبران‏ناپذیرى به بار خواهد آورد.»

امام خامنه ای در ۷ خرداد ۷۶: «همه کسانى که به نحوى در این انتخابات شرکت کردند، دخالت کردند، تبلیغات انجام دادند و از کسى که مورد علاقه‏ى آن‏هاست و به نظرشان اصلح‏ بوده است، حمایت کردند، پیش خداوند متعال مأجورند».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۷
محسن روزبه
توضیح: ناو وینسنس یکی از شش رزم ناوی بود که در دوره شاه ملعون خریداری شده و از سوی دولت آمریکا هرگز به ایران تحویل نشد تا چنین روزی در خدمت حقوق بشر آمریکایی قرار گیرد.

تعجب از هنرمندان ماست درحالی که دشمنان ملت با توسل به دروغ و ساخت پروژه های عظیم سینمایی مانند آرگو تاریخ را به نفع خود در دنیا تحریف می کنند،فیلمسازان وطنی در این موارد حتی به خود زحمت تحقیق و ساخت مستند های کوتاه نمی دهند چه رسد به مستند، فیلم یا سریال های فاخر. آیا این گوشه ای از تاریخ مقاومت و مظلومیت ما نیست؟

در روز یکشنبه ۱۲ تیر ۱۳۶۷ هواپیمای ایرباس آ-۳۰۰ متعلق به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس به زمین نشست و طبق برنامه پیش‌بینی شده، قرار بود این هواپیما با شمارهٔ پرواز ۶۵۵ به همراه ۲۷۴ مسافر (با ملیت‌های ایرانی، اماراتی، یوگسلاوی، پاکستانی، هندی و ایتالیایی) و ۱۶ خدمهٔ پرواز که در مجموع ۲۹۰ نفر می‌شدند در ساعت ۱۰ صبح به مقصد دبی، امارات متحده عربی پرواز کند.[۵][۶][۷]

کاپیتان محسن رضایان، خلبان با سابقهٔ پرواز ۶۵۵ هواپیمای ایرباس آ-۳۰۰ بود که بیش از ۷،۰۰۰ ساعت پرواز را در کارنامهٔ خود داشت. هواپیما ایرباس آ-۳۰۰ با ۱۵ دقیقه تأخیر، در ساعت در ۱۰:۱۷ صبح به وقت ساعت رسمی ایران، از فرودگاه بین‌المللی بندرعباس به مقصد فرودگاه بین‌المللی دبی برخاست. مدت پرواز تا دبی ۲۸ دقیقه و حداکثر ارتفاع تا ۱۴ هزار پا (۴،۳۰۰ متر) تعیین شد. دقایق نخستین پرواز و مراحل اوج‌گیری تا ارتفاع ۱۲ هزار پایی مطابق طرح پرواز انجام شد و خلبان به‌طور پیوسته با برج مراقبت فرودگاه بندرعباس و مرکز کنترل راه‌های هوایی ایران و امارات متحده تماس داشت.

چند لحظه پیش از ورود هواپیمای ایرباس آ-۳۰۰ به منطقه کنترل هوایی امارات، در محلی به نام «مولبیت»، خلبان به مرکز کنترل هوایی کشور اطلاع داد که قصد دارد به ارتفاع ۱۴ هزار پایی صعود کند.

ناو جنگی وینسنس آمریکا در تاریخ هفتم خرداد از بندر سن دییگو وارد خلیج فارس شده بود. ایچنرمارک قلب این رزم‌ناو به شمار می‌رفت. وظیفه اصلی آن، کشف هدفهای پرنده، اعم از موشک، هواپیما و پردازش اطلاعات، تعقیب صدها هدف به طور هم‌زمان و کنترل آتش آنها بود، هم‌چنین این رزم‌ناو به موشک زمین‌به‌هوا با برد ۴۰۸ کیلومتر نیز مجهز بود.

در ساعت ۱۰:۲۲ ناو جنگی وینسنس آمریکا به حریم آب‌ّهای ایران وارد شده بود،[۸] به دستور ناخدا ویل راجرز، فرمانده ناو وینسنس، موشک استاندارد ۲ را به سوی پرواز ۶۵۵ شلیک کرد. ناگهان هواپیما از صفحه رادارهای زمینی محو شده و در آب‌های خلیج فارس سقوط کرد. با عدم اطلاع از سرنوشت هواپیما، برج مراقبت فرودگاه بندرعباس، در تماس با دبی، پیگیر سرنوشت پرواز ۶۵۵ شده ولی آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی کردند. بلافاصله ستاد تأمین استان هرمزگان وضعیت اضطراری اعلام و فعالیت خود را آغاز کرد. با شناسایی دقیق محل سقوط، بالگردها و شناورها به موقعیت ۲۶ و ۴۲ عرض شمالی و ۵۶ درجه و ۳ دقیقه طول شرقی منتقل شدند.

بلافاصله پس از این واقعه، مقامات آمریکایی اعلام کردند که یک فروند هواپیمای اف-۱۴ جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار داده‌اند. پس از روشن شدن نوع هواپیما، آمریکا ادعا کرد که در این مورد مرتکب اشتباه شده‌اند، اما شواهد بعدی این نظر آنان را مردود نشان داد.

تمام سربازان ناو جنگی وینسنس پس از این حادثه، به‌خاطر تکمیل سفر خود به یک منطقهٔ جنگی مدال مبارزه دریافت کردند. مدال نیروی دریایی آمریکا اغلب به کارهای قهرمانی و یا خدمات شایسته داده می‌شود. براساس گفته‌های شبکهٔ هیستوری، مدال مبارزه به کسانی داده می‌شد که می‌توانستند با «سرعت و دقت آتش بگشایند».[۱۷] با این وجود، روزنامهٔ واشینگتن پست در مقاله‌ای در سال ۱۹۹۰ نوشت که مدالی که به خدمهٔ ناو وینسنس داده شد به خاطر سفرهایشان از سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۸ و همچنین برخوردهای آن‌ها با قایق‌های تندروی جنگی ایرانی بود.

در سال ۱۹۹۰ ویل راجرز مدال لژیون لیاقت را از دستان جورج هربرت واکر بوش، رئیس جمهور وقت آمریکا، به‌خاطر «رفتار بسیار شایسته و انجام خدمات برجسته بین تاریخ آوریل ۱۹۸۷ تا مه ۱۹۸۹ به عنوان افسر فرماندهٔ ناو وینسنس دریافت می‌کند». راجرز در حالی مدال لیاقت را دریافت می‌کرد که در مراسم تجلیلش هیچ اشاره‌ای به سرنگون کردن پرواز ۶۵۵ ایران ایر نشد.[۱۸] مدال لژیون لیاقت اغلب به افسران عالی‌رتبه‌ای داده می‌شود که بتوانند مأموریت‌هایشان (به ویژه مأموریت‌های دشوار) را با موفقیت بگذرانند و/یا از آخرین سفرشان پیش از بازنشستگی بازگردند.

wikipedia.org

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۵
محسن روزبه
  حجت الاسلام احمد ابوترابی
چندی پیش روزنامه ی جمهوری اسلامی سؤال هایی اهانت آمیز و ابهام آلود در مورد شخصیت برجسته حضرت آیت الله مصباح یزدی منتشرکرد. متأسفانه این اقدام به قلم محقق نمایی از حوزه ی علمیه صورت گرفت که حاضر شده بود فارغ از آداب پرسش گری ازعالمان دین و بدون توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که از ایشان به مطهری زمان تعبیر کرده اند انتقادهای سرگشاده مطبوعاتی و نه چندان مؤدبانه به منطق قوی و مستحکم ایشان داشته باشد.
این گستاخی موجب رنجش خاطر دلسوزان نظام اسلامی، علاقمندان و شاگردان استاد دلسوز حوزه گردید ولی در شرایطی که حماسه سیاسی کام امت را شیرین کرده است، اقدامی از سوی معظم له در قبال این توهین ها صورت نگرفت چرا که معظم له نه بنای چنین کاری را دارند و نه اصلاً توجهی به این لجن پراکنی ها دارند.
با اصرار و پیگیری های صورت گرفته، دفتر معظم له اجازه داد پاسخ های یکی از شاگردان ایشان به سخنان آقای مرتضوی بر اساس قانون مطبوعات در همان روزنامه منتشر گردد که با امتناع مسولان روزنامه روبرو شد و جسارت اینان به جایی رسید که از شخص علامه مصباح در خواست پاسخ گویی کردند.
پس از امتناع روزنامه ی جمهوری اسلامی، جهت تنویر افکار عمومی متن جوابیه حجت السلام دکتر احمد ابوترابی با کسب اجازه از دفتر آیت الله مصباح یزدی، در پایگاه اطلاع رسانی تبیین قرار گرفت:
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۲
محسن روزبه
شهید بهشتی نمونه اعلای اعتدال بود

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در همایش افق رسانه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، از سالار شهدای حزب جمهوری اسلامی به عنوان نمونه اعتدال یاد کرد.

وی افزود: آنها که در کنار شهید بهشتی بودند و با او مراوده داشتند و از او بهره بردند، به خوبی تصدیق می‌کنند که شهید بهشتی نمونه وقار، صبر، بردباری، عقلانیت و اعتدال و اخلاق بود.

رئیس جمهور منتخب گفت: اگر ما بخواهیم در بحث اعتدال یک مثل اعلا و نمونه روشن را نشان دهیم، یکی از آنان شهید دکتر بهشتی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۵
محسن روزبه