دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

تسلیت و حلالیت

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ب.ظ

سلام

 با عرض تسلیت شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن  الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام دعاگویتان هستم.

و در آستانه حلول سال نو، از همه کسانی که به نوعی باعث رنجش خاطرشان شده ام خصوصا امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و جانشین برحقشان حضرت امام خامنه ای حلالیت می خواهم.

اللهم عجل لولیک الفرج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۴
محسن روزبه

نظرات  (۳۴)

دعا می کنم تا دعاهام بگیره برات
یه روز بین گریه بگیره بمیره برات
میلاد با سعادت مولی الموحدین، امام المتقین،  امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام بر شما مبارک باد---

روز پدر و بخصوص روز مرد بر خودم مبارک!!! [گل][گل]

سلام
بروزما[بدرود]
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۰۳ خادم الشهدا(میشداغ)

سلام
نیستید چرا؟؟؟


به روزم با عنوان "دولت فرهنگی یا فرهنگ دولتی؟؟؟"
یا علـــــــــــــــی

مشهد شهید شدی آیا ؟
الهی

ای خالق بی مدد و ای واحد بی عدد

ای اول بی هدایت و ای آخر بی نهایت

ای ظاهر بی صورت و ای باطن بی سیرت

ای حی بی ذلت و ای بخشنده بی منت

امشب دست دعا بسوی تو برمیداریم

و آرزومند آرزوهای عزیزان هستیم..
*•~-.¸[گل],.-~*´¨¯¨`*•~-.[گل]¸,.-~*´*•~-.¸[گل],.-~* ¯´¨ ¨`*•[گل]~-.¸.

هر روزی که می گذرد، یک روز به ظهور امام زمان نزدیک تر می شویم

اما به خود امام زمان چطور . . . ؟

*•~-.¸[گل],.-~*´¨¯¨`*•~-.[گل]¸,.-~*´*•~-.¸[گل],.-~* ¯´¨ ¨`*•[گل]~-.¸.

ما غایبیم، او منتظر آمدن ماست . . .

*•~-.¸[گل],.-~*´¨¯¨`*•~-.[گل]¸,.-~*´*•~-.¸[گل],.-~* ¯´¨ ¨`*•[گل]~-.¸.

به انتظار تو نشستن، اشتباه ماست ، به انتظار تو باید ایستاد . . .

*•~-.¸[گل],.-~*´¨¯¨`*•~-.[گل]¸,.-~*´*•~-.¸[گل],.-~* ¯´¨ ¨`*•[گل]~-.¸.

السلام علیک یابن الحسن (عج)

... اللهم عجل لولیک الفرج ...

ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•*

با سلام خدمت شما دوست خوبمـــــ

با پستی تحت عنوان " ای پیر ترین جوان عالم بیا " بروزم

خوشحال میشم با حضورتون وبلاگ حقیر رو منور کنید ...

راستی تولد عشقمون نزدیکه هااا نمیخواین بیاین به مولامون تبریک بگین ؟؟

ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•*


_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊__صاحب الزمان(عج)_◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

چه کسی گفته جـاذبـه رو به زمیـن استـــ ؟
مـــن کسانــی را دیـــدم، فـارغ از هــر کششــی،
رفتـه انـد تـا بـالا . . تـا اوج . . .
جــاذبه رو به خـــداستـــــــ....

من نیاز به نگاهت دارم شهید

سلام بروزمـ

یا مولا علـــی (ع) ... 

هوالعشق

به نام خدای شهیدان که فرمود شهید بی مرگ است و به پاس خون شهیدان که قلب گرمشان در آسمان غربت به خون نشست و با خون شسته شد.

طرح هدیه به شهدا.

قرار است مهمان آن هایی باشیم که عند ربهم یرزقون اند...

شما به این مهمانی دعوت شده اید.

منتظرتان هستیم.

شهدا
وقتی بر خاکی که روی آن افتاده بودی قدم می زدم، با تو پیمان بستم، کوله بار گناهم را همانجا روی زمین بگذارم و همان میثاقی را ببندم که تو با خدا بستی .

سلام علیکم
وبلاگ زیبا و پرمحتوا و مفیدی دارید... استفاده بردیم...
خوشحال و خرسند میشیم به سایت ما هم سر یزنید...
در ضمن در صورت امکان و تمایل لوگو ما یا آدرس مارو لینک بفرمایید...
و خبرمون کنید تا شما رو در وبلاگ http://sen2.blogfa.com لینک برماییم.
یا علی 

[گل]
خـــداوند میخواســت همه جا جلــوه کند ... مـــادر را آفـــرید ... روز مــادر مبــارک باد ...


بروزم خوشحال میشم سر بزنید [گل]


دیگه وبلاگ نمیاین ؟؟
باعرض سلام؛

عیدتون مبارک
زیارت قبول
التماس دعــــــــــا داریم هاااااااااا
سلام
تولد بی بی مبارک
سلام ممنونم بابت حضور ونظر زیباتون
زیارتتون قبول 
عید و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بهتون تبریک میگم
التماس دعا
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۵ مدیون زهرا سلام الله علیها

سلام علیکم بماصبرتم.

بعضی وقتا فک می کنم نکنه چیزی بنویسم که نتونم پاسخگوی قلمم کنار کوثرباشم...اما مگه نه اینکه خطبه فدکیه حضرت زهرا حق مسلم مردم را که دانستن بود به اونا رسوند..با این فکر  دست به قلم ...

سکوتتان ان شاالله زمینه ای باشه برای یه حضور پررنگ تر...

چشم امید حضرت آقا به همه ماست..

پس به خط بزنید و بشکنید ...

براتون آرزوی توفیقات الهی دارم

 

سلام...خواهش میکنم اختیار دارید...لطف کردید ب وب من سر زدید بزرگوار...التماس دعا...
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۳۷ مدیون زهرا سلام الله علیها

سلام بزرگوار.مدتیه نیستید در فضای مجازی؟

سلامت باشید

 

سلام علیکم؛

یه سفرمعنوی درپیش داریم...شاید بهش سفرکرده باشید.اما...
خوشحال میشیم همراهی بفرمایید.
منتظریم...

یامولاعلی مدد
زیارتتان فبول  حق
سلام علیکم؛
ایام تسلیت و زیارت قبول
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام و احترام

وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

وصال بی قرار شان کرده

لطفا ... فقط ...خاطره شعر حدیث و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش.......
سلام یعنی نظرای من دیگه تایید نمیشه؟








سلام بر برادر محسن
حلال دو برابر
من که دعاگو بودم شما رو نمی دونم:)
سلام.
عیدتون مبارک و فاطمیه تسلیت باد...
با اولین مطلب سال 1393 به روزیم...
منتظر شما هستیم...منتظر نظرات شما
منتظر حرف دل و دلنوشته شما...
تشریف بیارید و حرف دل بزنید...حرف دل
التماس دعا
یا حضرت مادر(س)
اللهم عجل لولیک الفرج
سر سفره هفت سین دعا برای فرج فراموش نشه
***
ایران خودمون پر مناطق زیباس. قبول نداری خب ببین
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/295771/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AC%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA


سلام
خوش بحالتون... آدرس اصلاح کردم..
با 3 پست جالب بروزم...[بدرود]
۰۱ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۲۹ مدیون زهرا سلام الله علیها
سلام .بزرگوار.احوالات؟خوبید الحمدلله؟
سال جدیدتون لبریز از عطر خدا...
لحظه هاتون زهرایی
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۷ مدیون زهرا سلام الله علیها

وقتی چشمامو میبندم خواب یک ضریح میبینم

آروم آروم می یامو گوشه صحنت می شینم

کنار پنجره فولاد دنیا انگار زیر پامه

مقدم تموم درد زائرای تو باهامه

دخیلم ضامن آهو دخیلم ضامن آهو

سلام بزرگوار.زیارت قبول...

تاج من بر سرم نیست

تاج من در قلب من جای دارد

که الماس و فیروزه آن را نیاراسته 

و از دیده ها پنهان است

تاج من خرسندی من است

که به ندرت پادشاهی را از آن بهره داده اند.......
سال نو مبارک
این عید به نور فاطمه زیباست
روزی تمام سال ما از زهراست
با بردن نام فاطمه فهمیدم
سالی که نکوست از بهارش پیداست
***************************
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
خوش به سعادتتون واقعا حسودیم شد
براتون سالی خوب توام با عنایت امام عصر آرزومندم
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۴۹ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

کوتاهی از بنده بوده عذر خواهی میکنم
پیوندها رو برداشتم برای همین یافتن آدرس هم وبلاگی ها سخت شده ...
زیارت تون قبول باشه ان شاءالله
خوش به سعادتتون 
در جوار عمه گرامی سادات هم التماس دعا از تون داریم

لطف میکنید باوجود کوتاهی بنده سرمیزنید اون طرفا
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۵ خادم الشهدا(میشداغ)

سلام

زیارت قبول....

خونه جدید مبارک...


یا علــــــــــــــی

وجای قبر تو را هیچ کس نمی داند
مسیح و حضرت ادریس ، شیث و آدم هم
زیاد بگویید السلام علیک یا امیرالمومنین...................................................
این روزهآ کسی در مدینه سلامش نمیکند ...
سلام من نیز به نو به ی خود شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  را به شما وتمام مسلمانان  تسلیت می گویم ومنو در لحظه تحویل سال دعا کنید  چون کنکوریم و خیلی خیلی  دوست دارم پرستاری قبول بشم من نیز شما را دعا میکنم   التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی