دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

زندگی مسالمت آمیز با کدخدا

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۸ ق.ظ

دشمنان انقلاب اسلامی ایران مدل جدیدی از براندازی را در فتنه 88 اجرا نمودند در حالیکه راهبرد و دستورالعمل های آن در چندین کشور از جمله یوگوسلاوی سابق، ونزوئلا، گرجستان و اوکراین بارها آزموده و به روز آوری شده بود. اعتراضاتی که در دوره برگزاری انتخابات با بهانه تقلب و به کمک شبکه های اجتماعی و با هدف نهایی براندازی و روی کار آمدن دولت های غربگرا در کشورهای هدف از طرف سرویس های جاسوسی صهیونیستی هدایت می شدند.

این روزها شاهد تحولات جدیدی در اوکراین (و ونزوئلا) هستیم. تحولات خشونت آمیز در اوکراین که به جنگ می ماند تا اعتراضات مردمی زمانی آغاز گردید که دولت از امضای نهایی توافق اقتصادی و پیوستن به اتحادیه اروپا سر باز زد. توافقی که یکی از شروط آن آزادی رهبر انقلاب نارنجی (خانم تیموشنکو) بود.

این گزاره ها را در نظر بگیرید:

1- وضعیت اقتصادی بد اوکراین

2- مذاکره با غرب به عنوان راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی

3- پیش شرط آزادی رهبر انقلاب نارنجی برای توافق نهایی

و نشانه های نظیر آن را در داخل کشور رصد کنید:

1- مشکلات اقتصادی دو سه سال اخیر که نقش موثری در روی کار آمدن دولت جدید دارد، دولتی که می گوید چه فایده اگر چرخ سانتریفیوژ بچرخد و چرخ اقتصاد از حرکت بیافتد.

2- گره زدن مشکلات اقتصادی با تحریم های غرب که به بهانه مسئله هسته ای وضع شده و هدایت افکار عمومی به این سمت که تنها راه گذر از این وضعیت (خزانه خالی) کنار آمدن با کدخداست.

3- اظهار نظر بی شرمانه مقامات آمریکایی در خصوص رفع حصر سران فتنه و تکرار آن در کارگزاران دولت.

به نظر می رسد دشمن در حال تمرین نمونه به روز شده انقلاب های رنگی است، انقلابی که خشونت بی حد و حصر را با خود دارد، مانند آنچه در سوریه در جریان است(تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا نمونه قبلی انقلاب های رنگی که ظاهر مسالمت آمیز دارند در سوریه اجرا نشد)، انقلابی که دیگر اسم رمز آن تقلب در انتخابات نخواهد بود، شاید این بار اسم رمز این باشد:«زندگی مسالمت آمیز با کدخدا»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
محسن روزبه

نظرات  (۱۸)

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) در توصیف مقامش فرمود: در روز قیامت جبرئیل به فاطمه خطاب می کند: ای فاطمه! هرچه دوست داری از خدای خویش بخواه. فاطمه می‏گوید: "خدایا شیعیان من و فرزندانم را نجات بده". در این زمان خداوند به فاطمه می‏فرماید: "اینک در میان اهل محشر برو؛ هر کس که به تو پناهنده شود همراه تو وارد بهشت خواهد شد". در این هنگام همه مردم آرزو می کنند ای کاش فاطمی بودند.(بحارالانوار، ج8 ، ص53 ،روایت 62)
امـام سجاد علیه السلام :
هر کس در غیبــت فرزنــدمان استوار بــر ولایــت مـا باشد ،
خداونــد پاداش یــک هزار شهیــد مقتـول در جبــهه های احد و بــدر
بــه او می دهــد.
• بحارالانوار، جلد 52 •

به ما هم سربزنید...
در صورت امکان هم لوگو ما رو لینک بفرمایید...
یا علی[گل]
سلام
سال نو پربرکت.
زیارت قبول.
.
.
و بی شرمانه ترینش این هست که دوباره ایران رو ناقض حقوق بشر اعلام کردند و با بند های بی شرمانه ای از جمله آزادی حقوق هم جنس بازان در ایران،آزادی سران فتنه،تشکیل صنف روزنامه نگاران و چه و چه رو موافقت کردند این سران اروپایی متوحش!
تو دوره های قبلی هم شاهد این بودیم که هرچی سر فرود اوردیم اسممون رو گذاشتند تروریسم...
اینها مثل سگ میمونند...اگه جلو سگ بایستی و حرکتی نکنی قدرت بیناییش تحریک نمیشه و کاری باهات نداره.اما اگه فرار کنی میدوه دنبالت....هنوز نفهمیدن که باید ایستاد.
باید ایستاد...
خیلی دلم پربود!
سلام.
با مطلبی در مورد فاطمیه به روز هستیم...
و منتظریم که با حضور و نظرات خود این مطلب را مزین نمایید...
التماس دعا
یا زهرا
ســـلام ... ممنونم از حضــورتون ...ان شاء الله ...

مولا علی (ع) یار و یاورتون ... [گل]

سلام
خسته نباشید




[به اعتقاد من این جوان از جوان انقلابی اولِ انقلاب شأنش بالاتر است]
سلام بزرگوار ... مطلب بسیار مهمی بود که حاکی از تیزهوشی نویسنده‌ی محترم است. حقیقت همین است که فرمودید. دولت یازدهم به غرب، به مثابه یک قبله نگاه می کند و نمیشود از آنان انتظار داشت که قبله‌ی خود را رها کنند یا لااقل کار بسیار مشکلی است. بنده فکر میکنم در شرایط کنونی، تک تک بچه های انقلابی، مسئولیت دارند. همه باید در جهت تنویر افکار عمومی به شکل مستدل و متین، اقدام کنند. وظیفه‌ی سنگینی امروز متوجه ماست.
یاعلی
سید علی فرمان دهد جان را فدایش میکنم.
به وب منم بیا . دوس داشتین لینک کنین و خبر بدین لینکتون کنم 
زنگ بصیرت عالی بود
ولی
چه کنیم کشور به اون سمت نره
اینجور که شما میگی خیلی نگران کننده است

من همیشه گفتم اونایی که می خوان نظام ور بیفته کمتر از 3 میلیون هستن بقیه مردم دنبال یه رفاه  هستن نمی گم کاری به دین دارن ها! براشون فرقی نمی کنه کی باشه کی نباشه

احساس میگه افزایش نارضایتی اونم به خاطر کارهایی که بی اعتماد می کنه مردم رو می تونه هیزم خوبی برای سوختن باشه
با این روال هستش که درصد ها تغییر می کنه! وگرنه در مسیر عادی تصور نمی کنم سیستم تغییر کنه
پاسخ:
سلام
کافیه گوش به فرمان حضرت آقا باشیم:
«عامل پیروزى این است که یک جماعتى - در یک مقیاس بزرگ، یک ملّتى - ایمان درستى داشته باشد، و این ایمان راسخ باشد، و این ایمان با بصیرت همراه باشد، و این ایمان و بصیرت با عمل و اقدام همراه باشد؛ اینها وقتى روى هم گذاشته شد، نصرت قطعى است. آنجایى که شما مى‌بینید مؤمنینى هستند و نصرت پیدا نمی کنند، به خاطر این است که یا ایمان ضعیف است، یا ایمان غلط است - ایمان به چیزى است که نباید به آن مؤمن بود - یا ایمان همراه با بصیرت نسبت به مسائل جهان و مسائل حول‌وحوش خودشان نیست. نداشتن بصیرت مثل نداشتن چشم است؛ راه را انسان نمی بیند. بله، عزم هم دارید، اراده هم دارید، امّا نمی دانید کجا باید بروید. ما که این همه در باب قضیّه‌ى حوادث نُه دى روى بصیرت تکیه کردیم و بعضى‌ها خوششان نیامد، به خاطر این است؛ اگر بصیرت نبود، همان ایمان ممکن است انسان را به بیراهه بکشاند. کسى که علم ندارد، بصیرت درست ندارد به آنچه پیرامون او دارد می گذرد، گاهى اوقات می شود که راه را عوضى طى میکند؛ همه‌ى نیروى او نه فقط هدر میرود، بلکه به کج‌راهه او را می رساند و می کشاند؛ پس بصیرت لازم است. عمل صالح بر اساس ایمان، ایمان راسخ و ایمان درست، ایمان همراه با بصیرت، و تداوم و استقامت، اگر چنانچه بود، پیروزى قطعى است. اینهایى که پیروز نمی شوند، یکى از اینها را ندارند: یا ایمان نیست، یا ایمانِ درست نیست، یا استقامت نیست، یا بصیرت نیست؛ در نیمه‌راه بار را بر زمین گذاشتن است... »    بیانات مقام عظمای ولایت در سالروز 19 دی 92
در یک پاراگراف ایشان ده بار واژه بصیرت اومده و یک بار هم 9 دی
یا علی
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۱۹ سرباز گمنام

خدا کنه با صدای این زنگ بیدار بشیم....

یا علی

سلام؛
حق با شماست ولی این راه این آرمان باید هزینه پرداخت کند تا به موفقیت برسد این هزینه ها از شکافتن سر علی تا بریدن سر حسین باید هزینه داد.
تا زمانی که نتونیم جامعه را آماده ظهور کنیم که ظهور صورت نمیگیره. جامعه هم باید به مبتلا به این مصائب شود تا در نهایت به این اختیار برسد که توان داشته باشد پذیرای ظهور باشد.
ولی به هر حال هر انسان اهل بصیرتی چون شما دل خون از این همه ظلم و غفلت میشود.
یا علی
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۴ معراج شهدا
سلام علیکم؛
متشکرم ازحضورتون
عید شماهم مبارک
یا مولاعلی مدد
اما میون جبهه ها شلمچه بیشتر از همه
گرفته بوی فاطمه
حضرت زهرای بتول با این که ما نوکرشیم مادر ما بود به خدا

سلام
طرح پست اول عالیه..
فردا عازم شلمچه ام... جای همه شما خالی!!!  [بدرود]
خداقوت همسنگر
همه این ها درست ولی دشمن هر چه که خودشو به روز کنه بازم نمیتونه تو ایران موفق شه چون اینجا کسی رو داره که نه اوکراین داره نه هیچ جای دیگه اینجا ما امام خامنه ای رو داریم
و مردمی که واقعا تا حالا تو هر شرایطی ثابت کردن که اهل کوفه نیستن.
سیاست خارجه دولت تزویر و تسلیم هم با مرگ بر آمریکا های روز 22 بهمن شکست خورد حالا می خوان باور کنن می خوان بازم برن و با کدخدا بریزن رو هم .
پاسخ:
سلام
دشمن در فتنه های قبل هم هیچ غلطی نتونست بکنه و به فضل الهی و رهبری داهیانه حضرت آقا در آینده هم تو دهنی می خوره، اما چقدر هزینه دادیم؟ چه جوان های پاکی را از دست دادیم؟ چه خون دل ها خوردیم؟ تو دنیا آبروی انتخابات مان رفت، چقدر از نظر اقتصادی ضرر کردیم، و چقدر دشمن امیدوار شد و در آخر چقدر ظهور آقایمان عقب افتاد؟
فقط خدا میداند
یا علی
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۵۵ مدیون زهرا سلام الله علیها

سلام حاجی.

خداقوت...

خداکنه از آزمایش ها سربلند بیرون بیاییم.تا شرمنده خون شهدا نباشیم.

خیلی حوادث اکراین رو دشمن به ایران تشبیه می کنه ...

فاستقم کما امرت.

خیلی خوب بود.
این روزها همه در خواب خرگوشی هستند انگار کسی گوشش بدهکار نیست که ولی امر چه مطالبه ای از ملت دارد
چه روزگاری شده است ....
پاسخ:
 سلام
أَحَسِبَ النَّاسُ أَن یُتْرَکُوا أَن یَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یُفْتَنُونَ (2/عنکبوت)

آیا مردم پنداشتند که تا گفتند ایمان آوردیم رها مى‏ شوند و مورد آزمایش قرار نمى‏ گیرند

وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَلَیَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِینَ صَدَقُوا وَلَیَعْلَمَنَّ الْکَاذِبِینَ(3/عنکبوت)

و به یقین کسانى را که پیش از اینان بودند آزمودیم تا خدا آنان را که راست گفته‏ اند معلوم دارد و دروغگویان را [نیز] معلوم دارد

ممنون از حضورتون

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی