دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

دو خاطره از امام رئوف

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام را خدمت همه دوستداران حضرتش تبریک می گویم.

برای جبران مافات هم که شده با دو داستان تکراری اما شنیدنی در خدمت بزرگواران هستم...

اگر دستت را دراز کنی چیزی گیرت می آید:

بزرگی که من فراموش کرده ام نام ایشان را می فرمود: یک بار پس از زیارت به دلم افتاد که من از این توسل چه چیزی دستگیرم شده است؟ در همین فکر بودم که با احساس تشنگی به سقا خانه حرم رفتم.

دستم را که زیر شیر بردم آب جاری شد و با پس کشیدن دستم آب هم قطع شد. به فکرم خطور کرد: « تا دست دراز نکنی چیزی کف دستت نمی گذارند، شرط اینکه چیزی به تو بدهند این است که اول دست طلبت را دراز کنی»

خیلی خری:

مدتی بود که غرور مرا گرفته بود، فکر می کردم با عبادت ها و ریاضت هایی که کشیده ام لابد به مقامی رسیده ام! فکر اینکه در چه مقامی هستم رهایم نمی کرد. نیت کردم به زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا شرفیاب شوم تا حضرت با اشاره ای این سوال را پاسخگو شوند.

زیارت که تمام شد بیرون آمدم و منتظر یک نشانه بودم. خانمی را از پشت سر دیدم که بسیار شبیه خواهرم به نظر می رسید که آنها هم برای زیارت مشرف بودند.

برای زیارت قبولی جلو رفتم که خانم برگشت و نگاهی کرد و گفت: «خیلی خری»!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت 1: برای دیدن عکس های به یاد ماندنی از حضور مقام معظم رهبری در حرم امام رضا علیه السلام اینجا و اینجا کلیک کنید. و برای دریافت کلیپ غبار روبی حرم مطهر رضوی توسط ایشان اینجا کلیک کنید

پی نوشت 2: خاطره دوم را به شخصه از سخنرانی های علامه محمد تقی جعفری رحمت الله علیه شنیده ام و هرکجا را که شک داشتم نیاوردم. متاسفانه تحریف شده این خاطره در وب منتشر شده است که موجب وهن شخصیت برجسته ایشان است.

پی نوشت 3: امیدوارم تکدر خاطر دوستان از پست پیشین جبران شده باشد.

پی نوشت 4: اگر توفیق زیارت دست داد از دعای خیر محروم نفرمایید

پی نوشت 5: مقام خریت هم عجب مقامی است!

پی نوشت 6: پاسخ سوالات هم آماده است می توانید نظر بدهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
محسن روزبه

نظرات  (۶۲)

خخخخخخخ
داشتم می‌رفتم سر کلاس. برعکس همیشه صدایی از کلاس نمی‌آمد. در را باز کردم دیدم هیچ‌کس نیست. روی تخته نوشته شده بود: «بچه‌های کلاس دوم فرهنگ همگی رفته‌اند جبهه. کلاس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.» من هم دیدم جایز نیست بمانم. شاگرد برود معلم بماند!؟

***

ممنون. ای کاش درمورد تلفن آخر تأمل میکردن...

پاسخ:
پاسخ: سلام
و اظهارات آقای ظریف در مورد هولوکاست و تحریف فرمایشات مقام عظمای ولایت ...
و اصرار بر اشتباه ...
یا علی
سلام اسم حضرت الاغ را اوردید یاد خر سید رشتی افتادم کاشکی من جا خر سید رشتی بودم .معرفت یه خرهم ندارم.
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
جریان خر سید رشتی را که نمی دانم اما نفرمایید که معرفت یک خر را هم ندارید.
دور از جانتان
یا علی
سلام قبلا مطلبو نوشتم توی خود روستا بودم البته نصفشو ولی فرصت نکردم تایپ کنم.
سایز همین سربرگتون میشه دیگه
همین سربرگ رو تغییر بدید سربرگ جدید نمیخواد دیگه بسازید ک سایز بدید بهش
سلام خاطرات مدرسه خیلی زیبان هرچند ممکنه بعضی موقع تلخ باشن
خاطرات شما خیلی زیباست .من از مامانو بابام میشنوم همچین چیزایی رو .
درکش خیلی سخته چون نبودم تو اون دوره اما زیباست و عالمی داره برا خودش
منتظر پستهاتون هستم
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
دارم می نویسم خدا کنه خوب در بیاد
یا علی
بروزم.. به ما هم سر بزنید..

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم
یا علی
سلام آقا ی دبیر
خوبین؟
کلیپ غبار روبی رو دیدم خیلی زیبا بود ممنونم ازتون
آپم

پاسخ:
پاسخ: سلام
چشم حتما میام
یا علی

http://hajati.org/1392/06/%D9%86%D8%B1%D9%85%D8%B4-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%A7%D9%86/

حجت الاسلام پناهیان نرمش قهرمانانه را درآمیختن اقتدار و انعطاف‌پذیری عنوان کرد و گفت: امروز ما دست برتر را داریم و باید دشمن را به بازی بگیریم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
حذف و تقطیع و مصادره به مطلوب سخنان مقام عظمای ولایت واقعا جای گله دارد، و تشبیه این دوره هم با صلح امام حسن علیه السلام یا جام زهر و قبول قطعنامه از طرف امام خمینی (ره) قطعا اشتباه است.
یا علی
www.bultannews.com/fa/news/169670/نرمش-قهرمانانه-رهنمود-هوشمندانه-رهبر-انقلاب

fararu.com/fa/news/163129/تفسیر-حسین-شریعتمداری-از-نرمش-قهرمانانه

برخی از رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی در داخل کشور- عمدتاً مدعیان اصلاحات- با اشاره به استفاده رهبر معظم انقلاب از واژه «نرمش قهرمانانه» در ترجمه کتاب «صلح امام حسن(ع)»، نتیجه گرفته‌اند که حضرت آقا شرایط امروز را با شرایطی که در دوران آن امام بزرگوار بر جامعه حاکم بود همسان دانسته و در پی صلح با دشمن هستند! که باید گفت؛ اولاً؛ رهبر معظم انقلاب بارها از دوران کنونی با عنوان «درخشنده‌ترین دوران تاریخ ایران اسلامی» و دوران پراقتدار «بدر و خیبر» یاد کرده و دشمن را ضعیف‌تر از همیشه تصویر و معرفی کرده‌اند و ثانیاً؛ ایشان در اردیبهشت ماه سال 79 و در دیدار پرشور جوانان با ایشان در مصلای تهران، بعد از اشاره به مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران- که امروزه نسبت به آن روزها، دهها برابر شده است- می‌فرمایند؛ «امروزه نه آمریکا و نه بزرگتر از آمریکا قادر نیستند حادثه‌ای مثل حادثه صلح امام حسن(ع) را بر دنیای اسلام تحمیل کنند. اینجا اگر دشمن زیاد فشار بیاورد، حادثه کربلا اتفاق خواهد افتاد.»

و اما، نگاهی - هر چند گذرا- به آنچه رهبر معظم انقلاب از دهها سال قبل تاکنون درباره مفهوم «نرمش قهرمانانه» بیان کرده‌اند، نشان می‌دهد رسانه‌ها و محافل یاد شده داخلی و خارجی، در تفسیر و برداشت از این واژه به همان راهی رفته‌اند که استاد مورد اشاره در بند اول یادداشت پیش‌روی رفته بود. یعنی مفهوم واژه یاد شده را از آرزوهای تاکنون بر زمین مانده خویش گرفته و برای تأیید آن به بیان حضرت آقا استناد کرده‌اند و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب واژه «نرمش قهرمانانه» را بدون تعریف دقیق رها نفرموده‌اند. از جمله آن که؛
الف: ایشان در جمع فرماندهان سپاه این نرمش را به نرمش کشتی‌گیری تشبیه می‌کنند که اولاً؛ فراموش نمی‌کند طرفش کیست. ثانیاً؛ می‌داند مشغول چه کاری است (مبارزه) ثالثاً؛ می‌فهمد که دارد چه کاری می‌کند (بهره‌گیری از تاکتیک برای غلبه بهتر و بیشتر بر حریف) و رابعاً؛ آماج حمله حریف (دشمن) را می‌شناسد. آیا این «نرمش» به مفهوم عقب‌نشینی و به قول ورزشی‌نویسان واگذاری کشتی به حریف است؟!
چرا من بگم سایت عصر ایران 5 روز این را تیتر اولش گذاشته ملاحظه بفرمایید. حالا عمار پندار ها خنگ تشریف دراند مشکل ما چیه.

http://www.asriran.com/fa/news/296936/%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%B1%D9%85%D8%B4-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88%D8%AD%D8%B4%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تحلیلی که خواندم اصلا ارتباطی با موضوع نرمش قهرمانانه نداشت و من را به یاد شعارهای مرگ بر روسیه و چین در روز قدس 88 انداخت
در ضمن من ادعای ارزشی بودن، عمار بودن، بسیجی بودن یا هر ادعای دیگری ندارم
یا علی
نامه ذلیلانه 31 حزب اصلاح‎طلب به اوباما
basirat14.ir/w/news.aspx?id=625

مرد 25 هزار میلیارد تومانی: از دولت سازندگی شروع کردم!
basirat14.ir/w/news.aspx?id=623

تحلیلی بر نگاه امام به هنر و رسانه؛ اگر شهدا را معرفی کرده بودید امروز وهابی‌ها را شهادت طلب نمی‌خواندند
basirat14.ir/w/news.aspx?id=622

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از مطالب خوبی که معرفی کردید
در مورد نامه احزاب اصلاح طلب که اگر همه شان را جمع بکنید شاید در دو تا اتوبوس جا بشوند!
یا علی
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۳۷ یک پسر مجرد
آقاض ثال تهسیلی جدید و مثیبط دیدگی شما معلمین عزیز را طصلیط ارز می نمایم!!
ما را در قم خود ثحیم و شریک بدانید

پاسخ:
پاسخ:
سلام پسر مجرد
الهی که معلم پیر بشی
یا علی
سیلام اغا معلم ... من اومدم پنجشنبه بازم سر میزنم اینجا هیچ خبری نبودااا الکی و چرته حالا میام براتون میگم.... بابای[

پاسخ:
پاسخ:
سلام
منتظر بدونم تجربه جدید چطور بوده
موفق باشی یا علی
رفتید ک بمانیم
اما خوب نماندیم

تز روشنفکری میدهند

دوباره نوشته ام تا باز انگ افراطی گری بخورم

منتظرم بیایید بخونید

ممنون


راستی...........سلام

شاید...........

پاسخ:
پاسخ:
سلام هم سنگر
افراطی که نه خدا نکند
آمدم خواندم
حرف دارم سر فرصت ان شاءالله
یا علی
گوشه ی چشم بگردان و مقدر گردان
ما که هستیم در این دایره ی سرگردان؟!

دور گردید و به ما جرأت مستی نرسید
چه بگوییم به این ساقی ساغرگردان!

غنچه ای را که به پژمرده شدن محکوم است
تا شکوفا نشده، بشکن و پرپر گردان

من کجا بیشتر از حق خودم خواسته ام؟
مرگ حق است، به من حق مرا برگردان!

کمی دعایم کنید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
آرزوی تان قشنگ نیست
ان شاءالله زندگی و حیات جاویدان بیابید
یا علی
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۹ ترنم جیرجیرک
سلام جالب بود برایم .با مطلبی تحت عنوان" خفه خوان خواص و رسانه ها" بروزم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حسن نظرتان
به چشم میام الان
یا علی
سلام
اعلام نتایج مسابقه شماره 3
و
مسابقه ی شماره 4
با ما همراه باشید
ممنون

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خیلی سخت بود
یا علی
تنها نگاه بود و تبسم میان ما
تنها نگاه بود و تبسم
اما نه
گاهی که از تب هیجان ها
بی تاب می‌شدیم
گاهی که قلبهامان
می‌کوفت سهمگین
گاهی که سینه هامان
چون کوره می‌گداخت
دست تو بود و دست من
این دوستان پاک
کز شوق سر به دامن هم می‌گذاشتند
وز این پل بزرگ
پیوند دست‌ها
دل‌های ما به خلوت هم راه داشتند
یک بار نیز
یادت اگر باشد
وقتی تو راهی سفری بودی
یک لحظه ... وای تنها یک لحظه
سر روی شانه های هم آوردیم
باهم گریستیم
تنها نگاه بود و تبسم میان ما
ما پاک زیستیم
ای سرکشیده از صدف سال‌های پیش
ای بازگشته از سفر خاطرات دور
آن روزهای خوب
تو آفتاب بودی
بخشنده پاک گرم
من مرغ صبح بودم
مست و ترانه گو
اما در آن غروب که
از هم جدا شدیم
شب را شناختیم
در جلگه غریب و غم آلود سرنوشت
زیر سم سمند گریزان ماه و سال
چون باد تاختیم
در شعله شفق ها
غمگین گداختیم
جز یاد آن نگاه تبسم
مانند موج ریخت بهم هرچه ساختیم
ما پاک سوختیم
ما پاک باختیم
ای سرکشیده از صدف سال‌های پیش
ای بازگشته، ای خطا رفته
با من بگو حکایت خود تا بگویمت
اکنون من و توایم و همان خنده و نگاه
آن شرم جاودانه
آن دست های گرم
آن قلب‌های پاک
وان رازهای مهر که بین من و تو بود
ما گرچه در کنار هم اینک نشسته ایم
بار دیگر به چهره هم چشم بسته ایم
دوریم هر دو
دور....
با آتش نهفته به دل‌های بی‌گناه
تا جاودان صبور
ای آتش شکفته اگر او دوباره رفت
در سینه کدام محبت بجویمت
ای جان غم گرفته بگو دور از آن نگاه
در چشمه کدام تبسم بشویمت...!
"فریدون مشیری"........

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شعر طولانی و قشنگی بود
ممنون از حضورت
ان شاءالله موفق باشی
یا علی
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۲۸ خادم الشهدا
سلام
هفته دفاع مقدس گرامی
33 سال گذشت و همچنان ادامه دارد...

راستی وب مارو لینک نمیکنید!!!!قبولمون ندارید؟؟

یا علــــــــــــی
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۱۸ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
جناب محسن عزیز و گرامی اگر دوست دارید منو با قانون رو در رو کنید باشه حرفی نیست من انسانی نیستم که از موضع خودم عقب بشینم شاید گاهی نرمش قهرمانانه نشون بدم اما حرفم یکی هست.خانوم ستوده در سومین جلسه از دادگاه یکی از متهمین جریان 88 (البته پرونده سه تن را در اختیار داشتن) وقتی در هنگام حکم دادن به متهم به او اجازه ورود و برسی پرونده را ندادند ایشون بخاطر موکلشون پافشاری می کردند وقتی باز ممانعت دیدند به شبکه بی بی سی زنگ زدند و ماجرا را تعریف کردند و گفتند دادگاه غیره مشروع و غیره قانونی بوده و من از دادگاه شکایت می کنم که ایشون بخاطر زیره سوال بردن دادگاه و تماس با بی بی سی محکوم شدند.مانند اقای نیکبخت که ایشون هم وکیل بودند و بعداز تکرار مشابه همین ماجرا وقتی مورد تهدید قرار گرفتن کشور را ترک کردند یعنی متواری شدند البته هنوز هم چندین وکیل در زندان رجایی شهر و اوین هستند.
این دو نمونه.
مورد بعدی من اشاره به بند 20 - 26 - 27 قانون اساسی و مربوط به تجمعات هست.که متاسفانه 8 سال هست که انواع تشکل ها ی کارگری . صنفی و دانشجویی اجازه هیچ گونه تجمع اعتراضی برای اعلام مطالبات خود نداشتند ایا این بند های قانونی دکوری هست.
دوست عزیز شما خودتون جواب این سوالات را می دونی جرم امنیتی و خطوط قرمز نه سر داره نه ته یعنی نه چهار چوب قانونی مشخصی داره نه تعریف مشخص قانونی.در قانون ما رعایت حقوق شهروندی از واجبات است ایا مامور کلانتری به هر دلیلی که بگیرند شما رو با شما برخورد مناسبی می کنند؟با اینکه هنوز به دادگاه نرفتید و جرمتون مشخص نشده.اینها زیره پا گذاشتن قانونه یعنی جرم امنیتی و سیاسی تعریف قانونی نداره و دستگاه قضایی و امنیتی هرگاه احساس خطر کنه اجازه داره برخورد کنه بدون در نظر گرفتن قانون اساسی البته این برخورد امنیتی در تمام دنیا مرسوم هست نتنها در ایران

پاسخ:
پاسخ:
سلام
من نه قاضی ام نه دادستان نه وکیل مدافع نه مدعی العموم
در مورد این پرونده هم که گفتید هیچ اظهار نظری ندارم
من فقط گفتم همه باید به قانون تمکین کنند و به مجری قانون هم احترام بگذارند

یا علی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۲ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
اولا در مورد روز قدس.ایا شرکت در روز قدس از واجبات است؟
یکی دوست داره شرکت میکنه یکی هم شرکت نمی کنه من خودم تو 22 یهمن میام اما روز قدس نمیام چون وقتی به مطالبات مردمم رسیدگی نمیشه چرا من دنبال مطالبات کشور دیگه باشم؟
البته من در وبلاگ خودم بارها اسرائیل را محکوم کردم و می کنم اما اجباری به شرکت نیست چرا ما برای مردم مسلمان عمسایه فارسی زبان افغانستان که توسط امریکا کشته میشه راهپیمایی نمی کنیم؟
بنظرت الان خانوم ستوده بگن من بیگناه بازداشت شدم نمی رن دوباره زندان؟
یه مقدار عقلایی تر و منطقی تر هم میشه سوال طراحی کرد عزیز بعضی سوالات جوابش داخل متنشونه.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی انسانی است و از نماز خواندن هم واجب تر است
من تاکید کردم بر قانون
مطمئن باشید اگر بگویند طبق کدام بند از قانون بازداشت و زندانی شدنشان غیر قانونی بوده در این شرایط باز هم پذیرفته است و دلیلی ندارد بار دیگر بازداشت شوند.
مگر اینکه شما کلا قصد داشته باشید قوه قضاییه را زیر سوال ببرید که من منتظر دلایل حقوقی و مستدلتان هستم.
و از لحن شما بر می آید که من از اوضاع مملکت بی خبرم و ...
یا علی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۲۸ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
سلام عزیز با معرفی شخصیت خوب بد زشت این هفته بروزم و منتظر نظرتون هستم:*:*

پاسخ:
پاسخ: سلام
چشم میام حتما
یا علی
ممنون ازحضورتون

پاسخ:
پاسخ:
سلام
کمترین کار بود
یا علی
سلام،با دو سخن زیبا از امام خامنه ای به روزم.

پاسخ:
پاسخ: salam
chashm
ya ali
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

پاسخ:
پاسخ: سلام
چشم حتما میام
یا علی
سلام. با پست یه تیکه پارچه درخدمتم
حق با علی ست

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم اومدم
یا علی
سلام بیاین برا خداحافظی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چرا خدا حافظی؟
مگه هر کی دانشگاه قبول میشه باید دور وب خط بکشه
باشد میام
یاعلی
رفته رفته وقت ما دارد به پایان می رسد/تاکه عمری هست ناز یار را باید کشید ..

رو به قبله کردن ما بین قبر انصاف نیست/صورت ما را به سمت کربلا باید کشید
....
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور و شعر زیباتون
یا علی
سلام
باپستی جدیددرمورد(فقراومستمندان)به روزم
لطفاباحضور پرمهرتون ونظرات خوبتون پستم روصفابدید

پاسخ:
پاسخ: سلام
صفا قلم زیبا و مهر چادر خاکیتان است
واقعا مطلب زیبا و دغدغه قشنگی بود
فیض بردیم کامل
یا علی
دلم تنگ امام رضاست

پاسخ:
پاسخ:
سلام
دلم تنگ خیلی چیزهاست
ان شاء الله با دیدار جمال حضرتش دلتنگی هایمان التیام یابد
ممنون از حضور سبزتان
یا علی
سلام
لینک شدید
یا علی..

پاسخ:
پاسخ:
سلام
نظر لطف شماست
در پناه حق باشید
یا علی
با پست موقعیت مظلم ساباط / خنجر در زیر گلوی امام خامنه ای بروزم

پاسخ:
پاسخ: سلام
چشم حتما
و ممنون از حضورتان
یا علی
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۰۳ چریک جامانده
سلام ممنون از دعوتتون
ما تو همه جا جامانده ایم
ای داد........
زیبا بود
ان شالله زیارت حرم نصیبمون بشه
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ان شاء الله جاتون تو صف لشکریان حضرتش محفوظه
یا علی
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۹ محمد صابر نی ساز
:))
سلام

من که همین خریت رو هم ندارم....

در ضمن در مورد نظرتون توی وبلاگم: بزرگواردید:)

پاسخ:
پاسخ: سلام
نفرمایید این جور
ان شاء الله توفیق زیارت با معرفت نصیب شود
یا علی
درپناه حق
یاامام رضا
پس سلام گرمموبه آقابرسونیدوبگیددعام کنند.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ان شاء الله چشم حتما
گاهی چشم راببندی و دل را روانه کنی فاصله ها به طرفة العینی از بین میروند و حجاب ها هم برداشته می شوند.
برای من که پیش نیامده اما اگر چنین حالی دست داد دعایمان کنید
یا علی
منم زیارت حاج آقابهجت میخواستم برم،ولی متاسفانه توفیق زیارتشون رونداشتم وبه دیارباقی پیوستند،هنوزحسرت زیارتشون تودلمه.

پاسخ:
پاسخ:
سلام

هر وقت میخوام حالم برای زیارت بهتر بشه میرم سر مزار آیت الله بهجت یک فاتحه میخونم.
حقا که این طور آدم ها فیضشان ادامه داره.
یا علی
سلام ممنون،آدرس خوبی گذاشتیدامیدوارم بقیه هم سربزنندواستفاده کنند.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از مطلب زیبایتان
چندبار درب منزل ایشان در قم رفتم اما توفیق زیارت ایشان دست نداد
واقعا حیف است که این افتخارات تشیع بین مان ناشناخته اند
یا علی
ماجرا از آنجا شروع شد که فیلم شفا دیدن کودکی که به بیماری لا علاجی مبتلا شده بود در شهرهای استان گیلان پخش شد و به سرعت این خبر در همه جا پیچید.

سپس تعداد کسانی که با اطمینان و یقین کامل "سید جواد موسوی" را برآورده کننده حاجات کسانی که با دلی پاک از او حاجتی را طلب کرده اند میخواندند بیشتر و بیشتر شد.
باامام رضا
منوهم زودی دعوت کن
بدجوردلتنگتم

پاسخ:
پاسخ:
سلام

دلتنگم و دیدار تو درمان من است
بی رنگ رخت زمانه زندان من است
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا و رحمة الله و برکاته
یا علی
السلام علیک یاغریب الغربا
یامعین الضعفا

پاسخ:
پاسخ:
سلام

ور چو پروانه دهد دست فراغ بالی
جز بدان عارض شمعی نبود پروازم

یا علی
سلام میلاد امام رضا(ع)مبارک...
مطلب جالبی بود...
خیلی از ماها فکر میکنیم به خدا رسیدن فقط نشستن سر سجاده و گریه بر ائمه و ...هست در صورتی که اگر به این راحتی ها بود قطعا مقربان درگاه الهی از حد خارج میشدن و حضرت ولی عصر یارانشون تکمیل بودن و ظهور میکردند وخیلیها از منتظران واقعی محسوب میشدند و شرایط ظهور آسانتر میشد این در صورتی هست که راه سختی در پیش داریم انشاا...که همه به درگاه خداوند نزدیکتر از دیروز باشیم....

پاسخ:
پاسخ:
سلام
فقط خداست که می تونه بنده هاشو قضاوت بکنه و فقط خداست که به ظاهر و باطن و آخر و عاقبت بنده هاش آگاهه
فقط می تونم از خدا بخوام عاقبت همه ما را ختم به خیر کنه
خیلی از مردان خدا هم بودند که با لغزش آخر و عاقبتشان به خیر نشد
خیلی از گنه کاران هم توبه کردند و عاقبت به خیر شدند
خدا کند جزو دسته دوم باشم
ممنون از حضورتان
یا علی
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۱۶ محمد صابر نی ساز
سلام
از نظرتون استفاده کردم
فرموده بودید: "مال خودتان است نه به این معنا که به شما حقوق می دهد خدای ناکرده تا شما تبلیغش را بکنید. بلکه به این معنا که فعلا در جناح شماست یعنی طیف طرفدار هاشمی و خاتمی."

اگر به نظر شما بنده در طیف هاشمی و آن خاتمی هستم واقعا متاسفم و دیگر با شما برادر یا خناهر عزیز حرفی ندارم
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ببخشید اگر در مورد شما عجولانه قضاوت کردم و راه اشتباه رفتم
ممنون از حضورتان
یا علی
سلام ...ممنون که خبر دادید ....
واقعا جالب بود....
یا علی مدد


پاسخ:
پاسخ: سلام
خوشحال شدم که پسند افتاد
و ممنون از نظر لطف شما
یا علی
سلام آقا محسن
اول از همه عیدتون مبارک
دوم از همه عجب عکسای باحالی بود/
سوم از همه اینکه انشاالله این زیارت نسیب خودتون بشه و شما مارو از اونجا دعا کنی.
چهارم از همه! اینکه دوباره فصل درس و مدرسه و دست انداختن معلم ها شروع شده خودتون آماده کنید/
پنجم از همه حال ندارم برا مطلب پایینی نظر بزارم!! نه که حال ندارما ... حوصله ی مطلب سیاسی خوندن ندارم
ششم از همه!! پس با این تفاسیر ما هم "خیلی خریم"

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان پسر مجرد
ان شاء الله با هم بریم زیارت برای ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه و همه هم سنگری ها دعا کنیم
ان شاء الله معلم شوید
دیگر اینکه سیاست با ما کار دارد اگر ما کارش نداشته باشیم
و در مورد آخر هم هر کس به نفس خود دانا تر است
یا علی
سلام ممنون ازدعوت
هــنـــوز حال و هوایی که داشتم دارم
هنوز طـــبع گدایی که داشتم دارم

بـــــرای گمشدگان یک چراغ روشن کن
نیاز به راهنمایی که داشــتم دارم

بساط شاه و گدا در کنار هم پهن است
کنار جـــایِ تو جایی که داشتم دارم

همــان گدای قدیمـــی که داشتی داری
همان امام رضـــایی که داشتم دارم

حرم نگو، عتبـــات اســت، تو حسین منی
هنوز کرب و بلایـــی که داشتم دارم

میلاد امام رئوف مبارک

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور و شعر زیبایتان
یا علی
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۱۱ مریم خانوموبزار اولش
چه بی حساب میبخشی وچه باحساب تسبیح میگوییم
33مرتبه سبحان الله.34مرتبه الله اکبرو33مرتبه الحمدالله
وب زیبایی دارید
یاعلی
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۳۴ مریم خانوموبزار اولش
سلام داستانتون خیلی قشنگ بود ولی ادمش کو؟من قبلا همشو خوندم خیلی جااالبه واقعا
وب جالبی دارید
موفق باشید علی یارتون

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور و نظر لطفتان
یا علی
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۰۶ امید محمدپور/وبلاگ کشوری بنام دنیا
من که تا حالا مشهد نرفتم / اما میلاد امام رضا ع را به شما دوست عزیز تبریک می گم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ان شاء الله خدا قسمت شما و من بکند زیارت امام رئوف را
ممنون از حضورتان
یا علی
سلامـ عیدتون مــــــــبارک

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون که سر زدید
عید شما هم مبارک
یا علی
آمدی مستجابمان کردی

یک پیاله شرابمان کردی

چقدر خوب شدبرای سفر

یا رضا انتخابمان کردی

شب به دنبالمان فرستادی

از خجالت که آبمان کردی

سنگ کم قیمت و کمی بودم

واقعاً دُرّ نابمان کردی

این همه خوب دورتان بود و

باز ما را حسابمان کردی

ذره بودیم و هیچ بودیم و

آمدی آفتابمان کردی



سلام .خاطرات خیلی جالب بود مخصوصا دومی
عیدتون هم مبارک
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور و نظر لطف شما
یا علی
بسی زبان حالمان بود
بعضی اوقات نمی تونی بگی ، وای که چه حسی نتونستن واسه گفتن

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان
قبول دارم حس خوبی نیست
یا علی
سلام عیدتون مبارک

حالا که نیامدم دمت را بفرست
من نیستم آن جا کرمت را بفرست
گفتم که مریضم و دوا می خواهم
پس گرد و غبار حرمت را بفرست

زیبا بود اما حرفای اون خانومو نشنیده بگیرین

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شعر قشنگی انتخاب کردید
من که نباید حرف خانم را جدی بگیرم
یا علی

شب تولد آقاست...هیچی نمیخوام..فقط میبارم..اشک..شوق..عشق.
نمیدونم چرا همیشه همینطوری ام...حاجتام از ذهنم بیرون میره.
زیر گنبد امام حسین میگن هر حاجتی داری برآورده میشه...
نگاه به شش گوشه میکردم...من که حاجتم رو گرفتم...فقط اللهم عجل لولیک الفرج
خیلی با آقا حرف دارم اما...میدونم آقا همه حرفام رو میدونند...بارانی ام آقا به دادم میرسی...
عیدتون مبارک.التماس دعا
وی اولین اعزام چهارده ساله بود. قبولش نمی‌کردند. دست برد توی شناسنامه‌اش و برای این‌که لو نرود، آن را هم با خودش برد.
بیچاره مادرش، برای گرفتن کوپن استشهاد محلی جمع کرد که شناسنامه‌اش گم شده‌. از آن به بعد او دو جلد شناسنامه داشت.

***

عید بر شما مبارک. خاطره جالبی بود...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از پیشکشی های زیبایتان
هر بار مستفیض می شوم
یا علی
سلام
واقعا جالب بودند ممنون خبر دادید بخونیم.

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون از این همه لطف
یا علی
سلام علیکم

خیلی زیبا و جالب بود!
مستفیض شدیم!
اگر دستت را دراز کنی چیزی گیرت می آید. ++++++++++++++++++++++++

یه مورد جالب هم اینکه
میگن بگویید مهمان تان میشوم آخه گدا رو یه چیزی کف دستش میذارن و میفرستنش میره ولی مهمان قضیش فرق میکنه عزت و احترامش زیاده و جالب اینکه براش سفره پهن میکنند می گن بیا سر سفرمون بنشین!

دومی هم که عالمی داره برای خودش! خخخخخخ
++++++
تلنگری است برای اینکه مغرور نشویم!

بصری هاتون هم اساسی به دِل چسبید!
میگم اساسی یعنی عالی بود!اصن یه وضی!+++++++++++++++++++++++

خداقوتتون
یاعلی(صلوات برای فرج)

انشاالله نگاه رئوفشان عیدی تان !

پاسخ:
پاسخ:
سلام

ان شاء الله به زودی چشممان به جمال حضرتش روشن شود
ممنون از حضور سبزتان
یا علی
سلام
...مشهد برای عشق شروعی مجدد است...
دعا کنید برای همه+من
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام

محتاجیم به دعا
یا علی
سلام
شعر زیبایی از حافظ انتخاب نمودید.احسنت/


خیال روی تو در هر طریق همره ماست
نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره تو حجت موجه ماست
ببین که سیب زنخدان تو چه می‌گوید
هزار یوسف مصری فتاده در چه ماست
اگر به زلف دراز تو دست ما نرسد
گناه بخت پریشان و دست کوته ماست
به حاجب در خلوت سرای خاص بگو
فلان ز گوشه نشینان خاک درگه ماست
به صورت از نظر ما اگر چه محجوب است
همیشه در نظر خاطر مرفه ماست
اگر به سالی حافظ دری زند بگشای
که سال‌هاست که مشتاق روی چون مه ماست


لطف کردید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام

ممنون از انتخاب محشرتان

«گر دیگران به عیش و طرب خرمند و شاد
ما را غم نگار بود مایه سرور»

اللهم عجل لولیک الفرج

یا علی
لینک 'اینجا' خرابه
اولین خاطره خوب بود،دومی..

پاسخ:
پاسخ:
سلام
در مورد خاطره دوم بگویم که در وب اگر جست و جو کنید در ادامه این داستان می بینید که شهید مطهری 20 دقیقه به این خاطره خندیدند.
بعضی نقل ها هم اضافه کرده اند که خانم اضافه کرده که جد و آبائت هم خرند!
من شک داشتم این ها را نیاوردم
یا علی
سلام
عید بر شما مبارک
ان شاالله روز به روز محبت توام با بصیرت نسبت به خاندان نبوت در دلهای ما بیشتر شود.
در پناه حق/

پاسخ:
پاسخ: سلام.
ان شاء الله همین طور شود
یا علی
سلام،عیدتون مبارک.
ایشالا که هرچه زودتر آقا همه ی عاشقانشون رو به پابوسی بپذیرن.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان
ان شاء الله لیاقت درک محضر ایشان را داشته باشیم
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی