دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

پاسخ جلیلی به ادعای عارف و روحانی

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۹ ب.ظ
   دکتر جلیلی در پاسخ به سخنان آقایان عارف و روحانی که بسیاری از استادان دانشگاه از سیستم آموزش عالی اخراج شده اند و شور و نشاط در دانشگاه وجود ندارد،خاطرنشان کرد:‌

   در این زمینه من در دانشگاه زاهدان حضور داشتم و شور و نشاط را در فضای دانشگاهی‌ مشاهده کردم و حتی در آن جلسه از من انتقاداتی شد که به آنها پاسخ گفتم. در این فضای پر نشاط و باز انتقادات بسیار شدیدی شد که این نشان دهنده شور و نشاط این فضاست و من نمی‌دانم آقای عارف از کجا بحث خود را بیان کرده‌اند. در همین زمینه باید بگویم که اگر ما بخواهیم که کار به شکل زرد نباشد و به طور واقعی عمل کنیم، باید کرسی‌های مناظره بوجود بیاید. من ندیدم که در چهار سال دولت در این زمینه کاری انجام شود و آقای روحانی هم در این زمینه می‌توانند بحث کنند و بگویند که در زمان ایشان کجا بود این بحث‌ها. ما می‌توانیم به مناظره‌ها بها بدهیم تا از کارهای‌ زرد و غیرواقعی در این زمینه جلوگیری کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۵
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی