دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

منافع بیگانگان را به منافع ملی ترجیح ندهید

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ق.ظ

امام خامنه ای:

   نامزد های محترم به مردم قول بدهند به منافع بیگانگان به بهانه های گوناگون بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد. بعضی با این تحلیل غلط که به دشمنان امتیاز بدهیم تا عصبانیت آنها را نسبت به خودمان کم بکنیم عملا منافع آنها را بر منافع ملت ترجیح می دهند این اشتباه است. عصبانیت آنها ناشی از این است که شما هستید ناشی از این است که جمهوری  اسلامی هست ناشی از این است که امام در اذهان مردم و در برنامه های این کشور زنده است ناشی از این است که روز 14 خرداد روز رحلت امام مردم در سرتاسر کشور به جوش و خروش می آیند عصبانیت دشمن را باید با اقتدار ملی علاج و جبران کرد اگر ملت مقتدر باشد توانا باشد نیاز خود را کم بکند مشکلات خود را بر طرف کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۴
محسن روزبه

نظرات  (۲)

امام..... خامنه ای؟ خجالت نمیکشی؟ امام 12 تا بیشتر نداریم بچه جون... تازه خمینی هم میگفت من خدمتگذارم نه امام.

پاسخ:
پاسخ: منظور ما از امام به معنی پیشواست و رهبر یعنی کسی که در جلو حرکت می کنه و ملت بدنبال او.
امام هادی (ع) اظهار داشت: حسادت همه حسنات انسان را از بین می ‌برد، خود برتر بینی سبب خشم مردم می‌شود. کسی که خود را بالاتر از همه بداند موجب خشم مردم و واکنش آنها در مقابل او شود. خودپسندی، خوشیفتگی، خود برتر بینی و خود بزرگ بینی هرکدام دارای معنای است که هرکدام در یک شخص باشد مضموم است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی