دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: ما در انتخابات ریاست جمهوری با این خطر مواجه هستیم در سال 76 مطالبه ما مقابله با سرمایه داری و قدرت طلبی بود و یک آقایی با شعار ساده زیستی سوار بر قدرت شد.

آیت الله علم الهدی افزود: ما در عصر اصلاح طلبان شاهد تکه تکه شدن شعائر اسلامی و دینی بودیم و در  سال 84 یک نفر با شعار عدالت محوری و انقلابی مدیریت کشور را در دست گرفت.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون مطالبه مردم کارآمدی در مدیریت است تاکید کرد: البته این مهم حق مردم است که به دنبال کارآمدی در مدیریت باشند، اما توجه داشته باشیم این مطالبه مسائل دیگر را به حاشیه نکشاند.

امام جمعه مشهد با تاکید بر این مهم که نباید استکبار ستیزی، ولایت مداری و ولایتمدار بودن فراموش شود و به حاشیه نرود اظهار داشت: اگر کسی با شعار کارآمدی مدیریت با غرب لاس بزند این ضد گفتمان انقلاب اسلامی ماست.

عضو خبرگان رهبری افزود: بخاطر این که چند روز شکم ما پایین افتاده و مشکلات اقتصادی ما با افزایش تحریم‌ها افزایش یافته، کسی با شعار کارآمدی در مدیریت دست در دست استکبار بدهد و ما به دنبال وی راه بیفتیم کار اشتباهی است ضمن اینکه رابطه با آمریکا مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا توانست با فشار اقتصادی ما را به سمت خودش بکشاند می فهمد فشار اقتصادی کارآمد است و فشارش رابیشتر خواهد کرد تاکید کرد: آنها در زمانی که کشور ما می‌خواست با غرب رابطه خوبی برقرار کند رئیس جمهور کشور ما را تروریسم خواندند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این مهم که کارآمدی لبخند به استکبار نیست افزود: اگر کسی مطالبات عدالت خواهی و اسلام محوری شما را کنار زد بر سر ما همان خواهد آمد که بر سر اهل بیت(ع) آمد و جریان کربلا رقم خورد.

امام جمعه مشهد بیان داشت: ما 34 سال جان دادیم و فرمانبردار ولایت فقیه بودیم بخاطر اینکه چهار روز شکممان عقب افتاده از این مطالبات دست بر نمی‌داریم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۴
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی