دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

تشابه جریان انحرافی دولت و مجلس

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۴۶ ب.ظ
کافی است به اظهار نظر برخی سردمداران جریان انحرافی مجلس که از قضا دیگران را هم متهم به کج فهمی در بحث ولایت فقیه می کنند نظری بیاندازیم:

"خلاف نظر ولی فقیه عمل کردن توسط نماینده مجلس اشکال به حساب نمی آید بلکه چیزی که دارای ایراد است، تبعیت نکردن از دستورات ایشان و برهم زدن برنامه های ایشان است. تصویری که بعضی از دوستان از ولایت فقیه درست می کنند به ضرر ولایت فقیه است. ولایت فقیه، حکومتی برای عقلا و رشیدها است. من رشید هستم که تشخیص می دهم یک نفر باید در معضلات حکم قاطع و حرف آخر را بزند. در نهایت معتقدم در عرصه رفتار تبعیت برای هم جهتی لازم است اما در عرصه افکار، اختلاف افکار اصلاً بد نیست."

"مجلس می تواند قانون خلاف شرع هم تصویب کند چه رسد به خلاف قانون"

"دولت من دولت آقا اجازه نیست."

"نظام ریاستی ما اشکال اساسی ندارد بلکه اشکال در عملکرد ماست، مشکل اینجاست که ما مجلس مستقل و مقتدر نداریم و آنهم ناشی از برداشت غلط ولایت فقیه است. اصلا مشکل کشور ما همین است."

"مجلس باید استقلال داشته باشد و در تصویبات خود نظر شخصی خود را درنظر داشته باشد، نه اینکه به دنبال نظر ولی فقیه باشد."

"مجلس باید آزاد باشد و حتی نظرهای مخالف نظر ولی فقیه هم باید بیان شوند. البته معتقدم باید از نظر حکم حکومتی ولی فقیه تبعیت کرد."


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۱
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی