دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

فتنه ها

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ
بلندترین هدف از انقلاب اسلامی تشکیل حکومتی بود که مقدمه ساز ظهور و تشکیل حکومت جهانی بدست امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.سنت الهی بر این است که مدعیان را با انواع آزمایشات و ابتلا به فتنه ها بیازماید و هیچ کس نیست مگر آزموده می شود تا عیار هر کس مشخص شود.و نفاق کسانی که به ظاهر ایمان می آورند مشخص شود.

کسانی که خود را از یاوران حضرت می دانند باید از انواع فتنه ها سربلند بیرون آیند.از این رو اگر تاریخ انقلاب اسلامی را مرور کنیم می بینیم روزی نبوده که انقلابیون و مسوولین مورد آزمایش نبوده باشند.در این مسیر چه بسیار بزرگانی که پای ارادتشان لنگ بود و یا در رویارویی با دوراهی ها به جای انتخاب خط مستقیم هدایت به رهبری ولی فقیه و نایب امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به راه پول و مقام و اولاد و نفس و ... رفتند.

دوگانه های جعلی روحانیت و روحانیون،چپ و راست،اصلاح طلب و اصولگرا رنگ می بازد و مشخص می شود هرکس از ابتدا زاویه اندکی با مسیر انقلاب به رهبری ولی فقیه و روحانیت اصیل داشته در ادامه مسیر  زاویه بیشتری پیدا کرده تا آنجا که به تعارض با مسیر انقلاب و رهبری رسیده است.

یاران حضرت در کوران حوادث و فتنه ها آنچنان آبدیده می شوند که دیگر کید و مکر دشمنان بر آنها موثر نیست چرا که آنان زرهی از تقوی و استقامت برتن کرده اند و به ریسمانی چنگ زده اند که حبل المتین الهی است.

و از سر درد می گویم ای کاش ما هم استقامت دشمنان اسلام وانقلاب را داشتیم که پس از سی و اندی سال هر روز بر توطئه ها و پیچیدگی آن می افزایند و انگار هر بار که شکست می خورند عزم آنها برجبران و انتقام بیشتر می شود و برعکس دوستان انقلاب را می بینی که کم می آورند و مقابل جریان انقلاب قرار می گیرند و چه باک که سنت الهی است که در پی هر ریزشی رویشی است و در هر شکست تجربه ای.و از پس احد و خندق، خیبری در راه است و پس از صلح حدیبیه، فتح المبین.

آیا پس از جنگ احزاب فتنه 88 نوبت فتح المبینی دیگر نیست؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۰
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی