دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

معیار انتخاب در اِِئتلاف های رایج این روزها چیست؟

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ

نظرسنجی فقط یک معیار در ائتلاف پیشرفت است ولی همه معیارها را شامل نمی‌شود. همه افراد ائتلاف پیشرفت در انتخابات ثبت‌نام کردیم و تبلیغات خواهیم کرد تا مردم مواضع ما را ببینند و در نهایت ما تابع نظر جامعتین هستیم؛ البته جامعتین به نظرسنجی‌ هم توجه می‌کند.

فلسفه ائتلاف پیشرفت این بود که می‌خواستیم از تعدد و تکثر نامزدها در میان اصولگرایان جلوگیری شود؛ و بر این اساس از اینکه یک نفر از ائتلاف بیرون بیاید سازوکارهایی تشکیل دادیم که یکی از آنها نظرسنجی بوده و هست.

در ائتلاف بر روی کسی بسته نیست؛ در حال حاضر با حضور  آقای جلیلی باید منتظر بمانیم تا معلوم شود که آیا وی جهشی در میزان آرا دارند و اگر رأی وی بالا برود، واقعیت این است ما 3 نفر نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم. چرا که هدف ما مشخص کردن در بین 3 نفر نیست، بلکه برای پیروزی یک جریان سیاسی کار می‌کنیم.

از ابتدای شکل گیری ائتلاف 1+2 قرار بر این بود که بعد از ثبت نام هر کس پس از تائید صلاحیت شورای نگهبان بیشترین اقبال و بهترین شرایط را داشت کاندیدای نهایی این ائتلاف شود.

باید کسانی را به عنوان کاندیدا معرفی کرد که مردم بپسندند.

........ با اشاره به برخی نظرسنجی ها که حاکی از جلو بودن ......از وی دارد، گفت: نظرسنجی های متفاوتی صورت گرفته که قاعدتا اختلافاتی در آرا با یکدیگر دارند، اما مهم ترین مسئله آن جمع بندی نهایی است و اشکالی هم ندارد که آقای ....... از من جلوتر باشد یا برعکس آن رخ دهد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۵
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی