دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

چرا وبلاگ نویس شدم

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ق.ظ
در این دنیا بی طرف و ناظر صرف بودن بی معناترین موضعی است که بعضی ها برای شانه خالی کردن از مسوولیت اتخاذ می کنند.وقتی قرار است سرنوشت من و جامعه ای که در آن خود و خانواده ام زندگی می کنیم در انتخابات رقم بخورد نباید فقط نظاره گر باشم.

بی شک من هم به اصلح رای خواهم داد و مایلم رای آوری او بالا باشد و باید گفتمانی را که باعث انتخاب من شده ترویج و تبلیغ کنم و بهترین و کم هزینه ترین راه برای من استفاده از فضای مجازی است.

چراغ راه من نیز این آیه قرآن است:"ادع الی سبیل ربک بالحکمِۀ و الموعظۀ الحسنه و جادلهم بالتی هی احسن"

هدفم این است که تا حد امکان بدور از بد اخلاقی های رایج ضمن تبلیغ گفتمان مقبول خودم گفتمان های دیگر را منصفانه نقد کنم.البته هیچ کس مصون از اشتباه نیست بجز انسان کامل.خدایا ظهور ایشان را نزدیک و نزدیک تر بفرما.صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۱
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی