دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

هجمه جدید علیه آیت الله مصباح یزدی

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۸ ق.ظ

    در روزهای گذشته روزنامه جمهوری اسلامی که به عنوان حامی و منتشر کننده مواضع حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی شناخته می شود با حمله به آیت الله مصباح یزدی پرسش هایی را مطرح کرد که البته پرسش های تازه ای نبودند و در دوران دوم خرداد در نشریات زنجیره ای به کرات عنوان شده اند.

    ادعاهایی که از سوی افرادی مانند: خاتمی، محتشمی پور، کروبی، خوینی ها، عبایی خراسانی، آغاجری، طه هاشمی، حجتی کرمانی،ا کبر گنجی، حجاریان، عباس عبدی، منتجب نیا، قوچانی، کرباسچی،ی وسفی اشکوری، کدیور، کولایی، نبوی،ا براهیم یزدی،آ رمین، مهاجرانی، طبرزدی و بسیاری دیگر در دوره دوم خرداد منتشر شد و ایشان را به تهمت هایی مانند تئوریزه کردن خشونت، درجه بندی شهروندان به یک و دو، تحجر، حجتیه ای و ...نواختند.

    مرکز اسناد انقلاب اسلامی با انتشار کتاب "گفتمان مصباح" گزارشی از زندگانی و مواضع علمی و سیاسی آیت الله مصباح یزدی را در سال 1387 منتشر نمود و با ارائه اسناد فراوان به بسیاری از این تخریب ها پاسخ مستدل داده است.

    موج تخریب های جدید علیه ایشان (که یادآور جریان استحاله در دوم خرداد است) را می توان به فال نیک گرفت که آنچه در ضمیرها پنهان بود آشکار شود. همراهی برخی مدعیان اصولگرایی با این موج تخریب نشان داد که چرا ائتلاف با این جریانات به صلاح نبود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۶
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی