دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

همه می‌دانیم که جنگ ما با ابرقدرت‌ها جنگ نان نیست، جنگ شرف و جنگ آزادگی است،کسانی که دم از سازش می زنند هیچ کدام مثل من و شما نیستند.

ما برای به دست آوردن انرژی هسته‌ای گوهربارترین گوهرهای خود را دادیم.مصطفی تک پسر من بود، همه وابستگی من را به او می دانستند،  زمانی که خبر شهادت او را به من دادند، خم به ابرو نیاوردم و  گفتم که مصطفای من تقدیم به رهبرانقلاب و مردم ایران.

هم‌وطنان عزیز وشهید پرورم؛ تا پیروزی نهایی چیزی نمانده است و ماالان  پشت خیمه دشمنیم و اگر به خیمه دشمن پشت کنیم به خون شهیدان‌مان خیانت کردیم.

امروز با تمام شهدا بیعت می کنیم که هیچ وقت با هیچ دشمنی سازش نمی‌کنیم، مگر اینکه حق ما را قبول کنند.ما از جانمان چیزی با ارزش‌تر نداشتیم که تقدیم کنیم که کردیم، حالا چرا باید عقب‌نشینی کنیم.

کسانی که سازش کردند و در زمان خود تعلیق کردند به چه حقی از عکس مصطفی استفاده می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۳
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی