دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در گردهمایی هواداران سعید جلیلی که در مجموعه ورزشی حیدر‌نیا برگزار شد، خطاب به هواداران جلیلی گفت: شما یاور رهبرید و نه تنها گفتمان مقاومت را تنها نگذاشتید بلکه افتخاری برای مقاومت در سراسر جهان هستید.

گفتمان مقاومت مظلوم واقع شده و سعید جلیلی برای گفتمانی به میدان آمد که اگر نماینده‌ای جز او در مناظرات نبود، این گفتمان برای همیشه غریب می‌ماند.

در این مناظرات به بهانه انتقاد از دولت به گفتمان مقاومت و عملکرد جلیلی حمله شد. در حالی که خود دولت مخالف عملکرد جلیلی است.

دولت می‌گوید برنامه مذاکرات هسته‌ای به ما ربطی ندارد شاید می‌خواست طور دیگری برنامه را پیش ببرد. به نظر ما مشکلات اقتصادی که بخشی قطعا بخاطر بی‌تدبیری‌های دولت بوده ربطی به موضوع هسته‌ای ندارد. تدبیری که موجب امنیت ما شده مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار است که مورد حمله قرار می‌گیرد.

 به گفتمان مقاومت حمله شد ولی آقایان پاسخ ندادند که اگر در مقابل دشمن ذره‌ای کرنش کنیم، آیا تحریم‌ها برداشته خواهد شد؟
 در این انتخابات دروغ بزرگی به مردم القاء شد و آن این بود که اگر در مذاکرات هسته‌ای کوتاه بیاییم تحریم‌ها برداشته می‌شود. اما ما با رأی خودمان این دروغ بزرگ را برملا می‌کنیم.
 رایی که جلیلی می‌آورد مخلصانه‌ترین رای است، چون او به هیچکس برای حل مشکلات اقتصادی وعده نداده در حالی که حل این مشکل توسط یک رئیس جمهور انقلابی مثل جلیلی با برنامه‌های اقتصادی‌اش صورت می‌گیرد.
 
اگر ذره‌ای در مقابل مستکبران کوتاه بیاییم، تحریم‌ها و فقر بیشتر می‌شود،و اگر استکبار متوجه شود برخی‌ها که اهل سازش‌اند رای آورده‌اند فقر و مشکلات اقتصادی بیشتر می‌شود و ناامنی‌ها هم به بحران‌های اقتصادی اضافه می‌شود.
 افزایش تحریم‌ها به دلیل مقاومت در موضوع هسته‌ای نیست بلکه به دلیل مقاومت فرزندان مقاومت، در لبنان، سوریه، بحرین، یمن و جهان اسلام است. ما دیگر نمی‌توانیم از راه مقاومت برگردیم و به رئیس جمهوری رای می‌دهیم که از همه محکمتر شعار مقاومت را سر داده است.

متأسفانه برخی از سیاست‌مداران به غرب چراغ سبز نشان می‌دادند و اگر این چراغ سبز‌ها را در انتخابات خاموش کنیم دشمن ذلیل می‌شود. سعید جلیلی آمده تا این چراغ سبز‌ها را خاموش کند. جلیلی هیچ گاه در مقابل استکبار و آمریکا کوتاه نمی‌‌آید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۳
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی