دغدغه های یک اهل فرهنگ

آخرین نظرات

تلاش مدعیان اصولگرایی برای انصراف کاندیدای مقاومت

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۶ ب.ظ

نمیدانم این احساس خطر تا چه حد واقعی است که با اجماع اصلاح طلبان رقیب جدی برای اصولگرایی پیدا شده است و همه دم از تکلیف می زنند و وحدت را تنها راه باقی مانده برای پیروزی اصولگرایان می دانند.

این همه اصرار برای انصراف کاندیدای مقاومت به نفع کاندیدای مدعی اصولگرایی چیست؟ اگر رسیدن به قدرت برایشان اینقدر مهم شده پس چه فرقی بین آنها و اصلاح طلبان است و اگر فقط احساس تکلیف و انجام وظیفه است پس چرا بجای برشمردن معیار های اصلح و تعیین مصداق برای آن، دم از نظر سنجی و مقبولیت می زنند؟ آیا همین تفکر نبود که باعث غصب خلافت امیر المومنین حضرت علی (ع) شد؟

دیگر اصولگرایی یک گفتمان اصیل نیست، گفتمانی که انجام تکلیف و پیرو رهبری معظم انقلاب بودن دغدغه آن بود جای خود را به کسب قدرت و به در کردن رقیب داده است. چرا اصولگرایان تکلیف خود را با امثال علی مطهری که مواضع دشمن شادکنش را رسانه های بیگانه و حامی فتنه پوشش می دهند روشن نکردند؟ چرا برخی اصولگرایان در فتنه 88 یا ساکت بودند یا در حمایت از فتنه گران ستاد اصولگرایان اصلاح طلب را براه انداختند؟

رهبر معظم انقلاب در بیاناتی مصداق اصلح را این آیه برشمردند:  "الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا"

آیا کاندیدای به اصطلاح مقبول آنها در مناظره های انجام شده پایبندی خود را به گفتمان مقاومت که از سوی مقام معظم رهبری هدایت و حمایت می شد نشان داد؟

اگر واقعا بدنبال پیروزی اصولگرایی هستید چرا شما به نفع دیگری حاضر به انصراف نیستید؟ که این سوال دو پاسخ بیشتر ندارد یا تقوی لازم را ندارید یا شاید کاندیدای مقاومت را اصولگرا نمی دانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۲
محسن روزبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی